the-everything

Alla inlägg under december 2011

Av the-everything - 31 december 2011 15:24

Hej!

Nu är klockan 16.30

Längtar tills 23.59.59  


Nu är jag hos Isse ♥

Äter mat typ halv sju ?


Just nu håller Isse på att sminka sig  


Har inget intressant att blogga om just nu. 

Men ni kan få en bild  


 


GOTT NYTT ÅR!



//Elli (och Isse)


 

Av the-everything - 31 december 2011 11:18

Hej allihopa!

Tänk! Idag är det nyår!

Kommer det att bli många raketer hemma hos er?


Mitt nyår kommer jag att fira med BÄSTISEN ♥

och hennes familj.

Kommer bli kul!


   

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!


Kommer säkert ett till inlägg före nästa år.

Jag tar med datorn till Bästisen ♥


//Elli

Av the-everything - 30 december 2011 20:58

Hej allihopa!

Kom just fram till att det

är nyår imorgon. Igen?

Det var ju just det.

Åren går så fort nuförtiden.

Just nu har jag inget att blogga

om så ni får en fin bild istället.

 

  

 

Ha det bra!

Bloggar mera imorgon så kika in igen då!

 

//Elli

Av the-everything - 30 december 2011 11:45

Hej alla läsare!

Vi har ju skrivit om Foki och recept

typ hela tiden så jag kan ju berätta vad

jag fick i julklapp  

 

Hos mamma:

``Top Star´´ bok

En randig tröja

Choklad

``Till min vän...´´ bok

Fotoalbum

Friends bokstäver

Pengar

Laptop ♥♥

Abolute hits 2011 skiva

Nått armbands grej

Vänskaps halsband ♥

Massor med pysselpapper

Body splash

Kroppstvål nr. 1

``Teckna det du ser´´ bok

Sällskapsspel

 

Hos pappa:

Prenumeration på tidningen JULIA ♥

En FRIDA tidning

Nått stämpel grej

Kroppstvål nr.2

Mascara

Rosa kajal

Blå kajal

Ögonskugga

Rosa nagellack

Lila nagellack

Blått nagellack

Nått tangram

Pengar

Godis

Det var nog något mer men det minns jag inte.


Ha det bra!

 

//Elli

 

Av the-everything - 29 december 2011 19:54

Hej alla söta läsare!

Här kommer ett recept till er.


Chokladkaka i långpanna


Ingredienser:

5 ägg

6 dl socker

10 dl vetemjöl

4 tsk bakpulver

4 tsk vaniljsocker

5 msk kakao

3,75 dl mjölk

300 g smält smör

 

Ingredienser till glasyren:

150 g smör

400 g florsocker

4 tsk vaniljsocker

3 msk kakao

5 msk starkt kokt kaffe

 

Gör så här:

Vispa ägg och socker poröst. Tillsätt de

torra ingredienserna och blanda ner mjölk

ochsmör sist. Häll i en smord längpanna

och grädda i nedre delen av ugnen på 225

grader i 20 minuter.

 

Gör så här till glasyren

Smält smöret och tillsätt de torra ingredienserna.

Bred smeten ovanpå kakan när den har svalnat.

Dekorera kakan med godis eller liknande.

  

 

  

Ungefär så här ska det se ut!

Visst ser det mumsigt ut?

 

Ha det bra!

 

//Elli

Av the-everything - 29 december 2011 15:39

Hej alla läsare!

Blir inget långt inlägg detta

eftersom jag inte har

lust att blogga just nu  


Miss u gumman ♥


Här kommer iallafall

en bild på Foki.


 


Ha det bra allihopa!


//Elli  

Av the-everything - 29 december 2011 12:55

Hej alla söta läsare!

Vi har ju hållit er uppdaterade

med massa recept och 

bilder på Foki...


Men nu är det tyvärr

så att jag kommer att åka

till ett ställe där jag inte har en dator...

Så om ingen bloggar så kanske ni vet varför,

Elli kanske inte hinner blogga varje dag. 


--men jag hoppas ni får det bra tills vi hörs igen--



Massa kramar ;

Natti!  

Av the-everything - 28 december 2011 21:15

Hej alla söta läsare!

Hoppas att ni har haft en bra dag!

Vi har ju somsagt varit hos vår

kusin i Vasa.  


Nu kommer lite bilder

på Foki ♥


               

Här var några av Fokis

underbara mobilskal ♥

 

Ha det bra allihopa!

 

//Syrrorna ♥

Presentation

the everything - här får du läsa om lite allt möjligt!

Våran lilla gästbok ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Den som får mest röster får en länkning :) (man får rösta hur många gånger man vill) Vilken blogg är bäst? :D
 www.flexstars.bloggplatsen.se
 www.stylisha.blogg.se
 www.onlycassi.blogg.se
 www.zlokka.blogg.se
 www.maddeeii.blogg.se
 www.yomowa.blogg.se
 www.kissonlife.blogspot.se
 www.amandaofeliaa.blogg.se
 www.linnishoo.blogg.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards