the-everything

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av the-everything - 4 februari 2012 15:25

Japp, det blir revy ikväll då!  

Böle-revyn.

Ska dit med mamma, Isse och hennes mamma.


Igår var jag iallafall i skolan.

Hade matte, bildkonst, modde, finska och sen gymnastik x2

Efter det så for vi och köpte godis, jag mamma och Isse.

HAr försökt att spara lite till revyn ikväll...

men vet inte om jag kan hålla mig  


Nu ska jag iallafall tipsa om en 

   superdupermegaintressantochbra blogg!!

Nämligen Nellie Berntssons blogg!

www.nellieberntsson.se

 

♥ Åhh, den bloggen är så bra!!!

 

Kram på er nu ♥

//Elli

Av the-everything - 4 februari 2012 15:06

Hej! 


Nu ska jag spela kort med min mormor :o) 

Det ska verkligen bli kuul! 

Imorrn är det som sagt basketmatch, så idag har jag mest slappat som en mask(latmask) :P

Men nu ska jag ner så hon slipper vänta på mig :o)


Kram Natti =)

Av the-everything - 4 februari 2012 10:11

HEJ!


Nu är det så att jag och min kära Elli har bestämt oss för att bara skriva om vår vardag på bloggen.

Så jag hoppas att ni fortfarande vill läsa vår blogg, har ni nått problem med att vi skriver bara om vår vardag men kanske lägger upp lite bilder på Foki eller nått annat som inte tillhör vardagen så är det ert problem! Jag tänkte att nu skriver vi bara om vår vardag, hon tyckte också det! :o)


Idag hade jag mest bara tänkt ta det lugnt och vila ut mej, jag har faktiskt basketmatch i Motala imorgon så det blir inte att sova ut då minnsan! Men däremot ska jag gå upp och få chokladgröt reserverad till frukosten. För er som inte vet vad chockladgröt är så är det havregrynsgröt med chokladsmak...men nu tänker jag faktiskt gå ner till min älskade familj  


Ni får ha det så bra kära läsare :o)


Med varma hälsningar;

Natti   



 

Presentation

the everything - här får du läsa om lite allt möjligt!

Våran lilla gästbok ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Den som får mest röster får en länkning :) (man får rösta hur många gånger man vill) Vilken blogg är bäst? :D
 www.flexstars.bloggplatsen.se
 www.stylisha.blogg.se
 www.onlycassi.blogg.se
 www.zlokka.blogg.se
 www.maddeeii.blogg.se
 www.yomowa.blogg.se
 www.kissonlife.blogspot.se
 www.amandaofeliaa.blogg.se
 www.linnishoo.blogg.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards