the-everything

Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

Hej!

Av the-everything - 17 januari 2012 20:53

Hej alla söta läsare  


Idag har jag (Natti) åkt

skridskor med min klass :D

Det var kul, jag vet att

ni som läsare kanske inte

tycker att det är så kul att

bara läsa om vår vardag!

Men tyvärr så hinner vi inte göra

allt så som man tror

att vi skulle kunna hinna.

Men det är så att vi har

letat efter massa recept till bloggen!

Jag har hittat ett par jätte smaskiga

men jaja, dem får ni en annan gång!


Ni har ju begärt att vi ska tipsa efter bloggar!

Men det har vi inte gjort på grund

över att vi inte vill vara sponsorer

för andra som inte ställer upp för oss!

Och oss kan man lita på upp till

hundra procent!


MEN DET ÄR ENDAST DEM FEMTON ( 15 ) FÖRSTA !!!

Men då så får du som person, eller din kompis

skicka en kommentar, en fråga eller skriva i vår gästbok

att ni tipsat om oss, då ska det finnas

en länk till det också!

För annars kan ju inte vi veta att det är 100 %.

Men sedan när vi länkat er så kommer 

vi att skriva det i er blogg!

SÅ,,,,, LYCKA TILL!    


/// NATTIZ     

 
 
Ingen bild

Linn :)

18 januari 2012 19:13

heej, jättefin blogg ni har. jag sponsrar er om ni sponsrar mej ! :) http://www.babethebabe.bloggplatsen.se/

the-everything

19 januari 2012 20:20

Hej !

Jag har skickat en fråga till dej på din blogg :D

 
Kisson

Kisson

21 januari 2012 16:35

Heej! Jag har tipsat om er blogg på min blogg!! :D

http://www.lifebykisson.bloggplatsen.se

the-everything

28 januari 2012 11:36

Heeej igen,

det är vi super glada för :D
Kram Syrrorna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av the-everything - 1 juni 2012 17:47

Hej!   Den 6 juni tar jag bort denna blogg!   Med Vänliga Hälsningar;   Nattiz♥  ...

Av the-everything - 1 juni 2012 17:21

Hej alla underbara läsare ♥      Jag kommer att byta till en annan blogg hemsida...   Den kommer att heta;   www.mmuussiicc.devote.se  :)   Jag och Elli kommer förmodligen få gästblogga på varandras bloggar,  men det ko...

Av the-everything - 17 maj 2012 10:15

Hej allihopa! Nu har jag skaffat mig en egen blogg. Skulle vara kul om ni kollar in på den. ---> www.elliee.devote.se Och det detta betyder även att jag inte kommer att blogga lika mycket på den här bloggen, tyvärr... Men jag hoppas att Natti&...

Av the-everything - 14 maj 2012 17:06

Random rukrik! Längesen jag/vi har bloggat nu. Så nu tänkte jag göra ett långt inlägg! Resan med drillorna var TOPPEN!! Det måste göras om!   Tordag: På torsdag fick vi sluta en timme tidigare i skolan för att hinna till bussen. Klockan 15....

Av the-everything - 30 april 2012 13:28

Hej alla sweetiez ;o)   idag blir det att gå på tivoli :) så då blir det att fotografera massa bilder :) men just nu så lånar jag en dator där jag bloggar... så just nu kommer ni bara få bilder från Isse & Elli :o)   Men så fort v...

Presentation

the everything - här får du läsa om lite allt möjligt!

Våran lilla gästbok ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Den som får mest röster får en länkning :) (man får rösta hur många gånger man vill) Vilken blogg är bäst? :D
 www.flexstars.bloggplatsen.se
 www.stylisha.blogg.se
 www.onlycassi.blogg.se
 www.zlokka.blogg.se
 www.maddeeii.blogg.se
 www.yomowa.blogg.se
 www.kissonlife.blogspot.se
 www.amandaofeliaa.blogg.se
 www.linnishoo.blogg.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards