the-everything

Alla inlägg under januari 2012

Av the-everything - 1 januari 2012 18:14

Hej igen!


Nu sitter jag och Isse här hos mig  

Jag bloggar som ni säkert ha märkt  

ovh Isse sitter och ritar i Top Star boken som jag fick till

julklapp, och jag är ``kund´´  

Därför är rubriken som den är.. :o)


Funderar på att kanske gå ut ??

Kanske på en fotorunda ??

Nej, jag vet inte riktigt  


Ska testa att överföra några bilder till datorn nu.   


Hittade inte kamera sladden...

Måste antagligen köpa en ny...

 

Men nu ska jag också rita  

 

Ha det bra!

 

//Elli (och Isse) 

Av the-everything - 1 januari 2012 11:25

Hej allihopa!

Nu är det äntligen 2012  


Mitt nyårslöfte är att jag ska fortsätta att blogga  


Ja ska berätta lite om gårdagen  


- Jag vaknade kl: halv tolv


- Klockan halv tre for jag till Isse♥


-Sen minns jag inte vad vi gjorde  


-Klockan sex kom några gäster och åt.

Vi åt potatisgratäng och biffar.


-Sen gick jag och Isse ut för att leka med sprakastickor

(tomtebloss)


-Sen minns jag inte vad vi gjorde.


-Klockan tolv gick vi ut för att skjuta

raketer  


Isse tog finfina bilder! 


   


Bilderna är tagna av ISSE!


Vi gick och la oss klockan 2.


Ha det bra!


//Elli (och Isse)




 

Presentation

the everything - här får du läsa om lite allt möjligt!

Våran lilla gästbok ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Den som får mest röster får en länkning :) (man får rösta hur många gånger man vill) Vilken blogg är bäst? :D
 www.flexstars.bloggplatsen.se
 www.stylisha.blogg.se
 www.onlycassi.blogg.se
 www.zlokka.blogg.se
 www.maddeeii.blogg.se
 www.yomowa.blogg.se
 www.kissonlife.blogspot.se
 www.amandaofeliaa.blogg.se
 www.linnishoo.blogg.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards