the-everything

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av the-everything - 11 mars 2012 15:45

Hej!


Idag så blir det att göra lite blandat. 

Först ska jag va inne en stund

på datorn, sedan ska jag nog

packa undan lite från rummet.

För jag ska nämligen flytta.

Men jag hinner tyvärr inte blogga

just nu, så det får bli ett längre

inlägg sen senare...

Kommentera gärna om ni vill att 

vi ska blogga om ngt speciellt.

Om ni vill ha fakta om t.e.x

ngn artist. Då får ni jätte 

gärna skriva en liten kommentar,

en fråga eller ett gästboksinlägg

om vad ni vill att vi skriver om.

Så nu ska jag fixa klart allt på datan...


Ha en skön dag nu, passa på att

njuta nu idag, för imorrn är det jobb/skola! 


Kram Natti   

Av the-everything - 11 mars 2012 09:11

Länge sen jag bloggade sist. Men har inte haft tid eller lust.

Men vi tar nya tag.

I fredags så hade jag och Isse PARTY♥

Och ja- I think I´m in love♥

Blev ett lyckat party.

 

Nu ska jag väl snart gå och äta frukost.

 

Men vi hörs väl?

  

Nejj, den är inte nytagen.

 

Ha det bra!

 

//Elli


Presentation

the everything - här får du läsa om lite allt möjligt!

Våran lilla gästbok ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Den som får mest röster får en länkning :) (man får rösta hur många gånger man vill) Vilken blogg är bäst? :D
 www.flexstars.bloggplatsen.se
 www.stylisha.blogg.se
 www.onlycassi.blogg.se
 www.zlokka.blogg.se
 www.maddeeii.blogg.se
 www.yomowa.blogg.se
 www.kissonlife.blogspot.se
 www.amandaofeliaa.blogg.se
 www.linnishoo.blogg.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards