the-everything

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av the-everything - 30 mars 2012 19:17

Hej alla underbara sweetiez :o)



Idag blir det att mysa med familjen 

framför TV:n samtidigt som vi kollar

på Let´s Dance premiär <3 

Det ska bli sjuukt kul att det äntligen

börjar igen... 

Jag har ju skrivit rätt mycket på

sistone, men det hade jag självklart

tänkt fortsätta med, om ni vill ;D

Jag hade tänkt att nu i helgen får det

bli lite fotografering utomhus.

Och denna gång lovar jag det, det är inget APRIL skämt  



Bara så ni vet, jag måste få skriva av mig...

Ungefär på påsklovet kommer jag att ha

en basket cup med mina lagkamrater.

Och sedan kommer min pappa och hämtar

mig, han och jag har inte kunnat prata

på ett tag, men nu har han ÄNTLIGEN

fått tillbaka sin dator och mobil.

För dem har varit på lagning..

Så snart kan jag få prata med min

älskade far <3

Det ska bli underbart att kunna prata :o)


Men nu blir det att fixa inför LETS DANCE <3


Ska bli skööööööönt att äntligen få mysa ner framför TV:n ;)


Ha det nice så hörs vi <3


Bye bye sweetiez<3 



Presentation

the everything - här får du läsa om lite allt möjligt!

Våran lilla gästbok ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Den som får mest röster får en länkning :) (man får rösta hur många gånger man vill) Vilken blogg är bäst? :D
 www.flexstars.bloggplatsen.se
 www.stylisha.blogg.se
 www.onlycassi.blogg.se
 www.zlokka.blogg.se
 www.maddeeii.blogg.se
 www.yomowa.blogg.se
 www.kissonlife.blogspot.se
 www.amandaofeliaa.blogg.se
 www.linnishoo.blogg.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards