the-everything

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av the-everything - 18 mars 2012 15:01

Hej!


Jag är verkligen ledsen för att jag 

ej bloggade igår...

Men det blev faktiskt en ganska lång 

stund som jag var och shoppade!  


Men jag tänkte lägga upp bilder

här på bloggen vad jag handlade.

Även fast det blev en rätt så lång

stund där så handlade jag inte så

värst mycket, för dem hade

att om man ville så fick man komma

och måla tavlor som ska ställas ut på ett

konst museum! :)

Så min fina lilla tavla ska ställas ut på utställning! :)


Och sen får jag heller inte glömma

att min lillebror fyllde år i

onsdags, men hela familjen förutom

jag hade fullt upp då, så vi sa

att vi har barnkalaset nu idag! :)

Så vi har bakat jordgubbstårta  


Inatt spydde jag inte iaf :D

Det är skönt att jag

mår bättre nu, men jag

tror jag vet varför jag spydde..

men de behöver vi ej prata om nu...



 Sen senare idag får ni lite bilder

från kalaset, men även från shoppingen

igår :D 


Ha en skön söndag allihop! <3


// NATTI   

Presentation

the everything - här får du läsa om lite allt möjligt!

Våran lilla gästbok ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Den som får mest röster får en länkning :) (man får rösta hur många gånger man vill) Vilken blogg är bäst? :D
 www.flexstars.bloggplatsen.se
 www.stylisha.blogg.se
 www.onlycassi.blogg.se
 www.zlokka.blogg.se
 www.maddeeii.blogg.se
 www.yomowa.blogg.se
 www.kissonlife.blogspot.se
 www.amandaofeliaa.blogg.se
 www.linnishoo.blogg.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards